k9

Alla inlägg under augusti 2010

Av k9 - 4 augusti 2010 11:52

Min matte säger att i vår familj är det hjälmtvång. Fast jag tycker att det är

lite överdrivet jag....



                                   

Sommarelände : Fästingar



   

 

När det är sommar & semester ska man passa på att vila sig också..

  

 

Min matte har köpt en ben-ställning till våra skålar, hon säger att det är bra för oss. Jag undrar varför det heter ben-ställning när man ändå får böja sig ner så långt...

 

Vi har städat bland vår bensamling, ändå är alldeles för lite ben tycker vi..  


..och när vi ändå höll på att städa så passade vi också på att torka upp lite leksaker som blivit blöta...

  

  

  

  

  

  









 

 

 

 

 

 

En dag kom det en apa på besök, jag gjorde som vanligt: Skällde ut dom!

  


men jag var ändå tvungen att kolla om han var "äkta" (det var han inte...)

       

Lite nöje har vi ändå hunnit med, det har nog blivit ett dopp varje dag.   

 

Härligt! Tycker Exa & Puma

Av k9 - 4 augusti 2010 09:01

Det är inte lätt att hänga på en hund i spåret  (om du har kameran i en hand)

som har vansinnigt bråttom...


Men här kommer i alla fall lite bilder från skogen:


När man spårar med Exa = Handskar på...


Redo! Klar för start, klara färdiga gå..... 

 Verkar som om Exa har hittat något, visa matte!


                           OK! Kolla jag har hittat ett nyckelband med nycklar  



  













 


 

 

 

 

Är det här rätt matte? En skiftnyckel? I skogen?

Ska det vara så...

  

                                                  


                                              En handske....

  

Alltid ska det strula...varför ska linan fastna i allt?

 


                                                  

Ett SKÄRP!! Det här blir bara värre & värre..
  


  


Dagens "fynd"

  • Skärp
  • Handske
  • Skiftnyckel
  • "vanlig" spårpinne
  • Nyckelband/nycklar 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Åhh, jag då? Är det min tur snart eller?

  

                                                  
                        Äntligen! 
  

 

Här verkar det vara något... 










  



När man börjar bli gammal så måste man fundera lite ibland, få se nu hmmm... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 Ja just ja, matte vill ju ha det jag hittar. Så var det ju!!

 

 

Men det ÄR ganska mysigt med fika och morgon- tidningen i skogen!

Hoppas ingen ser mig bara...

 




Presentation


Välkommen till TEAM K9 och hunden,vår bästa vän

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Skriv gärna några rader!

Prenumerera

Besöksstatistik


Skapa flashcards