k9

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

Sommarbilder 2010

Av k9 - 4 augusti 2010 11:52

Min matte säger att i vår familj är det hjälmtvång. Fast jag tycker att det är

lite överdrivet jag....



                                   

Sommarelände : Fästingar



   

 

När det är sommar & semester ska man passa på att vila sig också..

  

 

Min matte har köpt en ben-ställning till våra skålar, hon säger att det är bra för oss. Jag undrar varför det heter ben-ställning när man ändå får böja sig ner så långt...

 

Vi har städat bland vår bensamling, ändå är alldeles för lite ben tycker vi..  


..och när vi ändå höll på att städa så passade vi också på att torka upp lite leksaker som blivit blöta...

  

  

  

  

  

  









 

 

 

 

 

 

En dag kom det en apa på besök, jag gjorde som vanligt: Skällde ut dom!

  


men jag var ändå tvungen att kolla om han var "äkta" (det var han inte...)

       

Lite nöje har vi ändå hunnit med, det har nog blivit ett dopp varje dag.   

 

Härligt! Tycker Exa & Puma

 
 
Ingen bild

Katarina

4 augusti 2010 12:27

Det är härligt med semester, tyvärr är den alltid för kort. Men med 23 grader i vår sjö är det svårt att klaga...

 
Ingen bild

Katarina

4 augusti 2010 12:43

Har ni märkt att man kan se bilderna lite större om ni klickar på dom och då går det även att bläddra genom en liten flik som öppnas uppe i högra hörnet (next)....Såg det nu, prova vetja!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av k9 - 28 juni 2016 08:38

Hej alla, ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen....:) numera använder ju det flesta bara facebook och så även vi i K9, facebook är dessutom ett utmärkt ställe att snabbt skriva in träningar, lägga in bilder osv.   Vi i Team K9 fortsätter såk...

Av k9 - 21 december 2015 13:55

Önskar er alla en riktigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!   Då orken och framförallt TIDEN inte har funnit att uppdatera denna blogg så hoppas jag att 2016 kommer med mer krafter och tid all hålla igång denna blogg. Vi tränar trots allt varje vecka...

Av k9 - 13 oktober 2015 09:19

Vet inte om det är vi som har för mycket att göra eller om tiden går fortare...men nu är vi tillbaka, iallafall delar av Team K9.     Vår grupp håller på att förändras och några medlemmar har slutat av olika anledningar. Vi kommer under hösten...

Av k9 - 1 april 2015 12:58

En riktig glad påsk önskar vi alla vår vänner!      Delar av K9 har deltagit på en Specialsök helg i Sundsvallsområdet med Instruktör Emma Hammar från Hundreda. Helgen blev superbra för 8 deltagare som fick fördela tiden med halvdag Special...

Av k9 - 7 mars 2015 21:40

Med sorg i hjärtat måste jag berätta att min   Exa   har lämnat mig. Hon blev endast 7 år och 10 månader. Med 25 år som schäferägare har jag blivit "bortskämd" med att få gamla hundar, mellan 12-15 år. Tyvärr blev det inte så denna gång. Tiden kä...

Presentation


Välkommen till TEAM K9 och hunden,vår bästa vän

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Skriv gärna några rader!

Prenumerera

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards