k9

Alla inlägg den 4 november 2010

Av k9 - 4 november 2010 13:44

Lilla Exa!  

  

Du är väl en duktig tjej.

Du & jag har redan haft så mycket roligt tillsammans och vi har många härliga år framför oss av utmaningar och äventyr. När du kom till oss som 8 veckors valp, hade hela familjen ivrigt väntat på att "bli med valp" igen.


Du visade sig bli vår största valputmaning, någonsin! Och vi tänkte i vår förtvivlan att hur ska detta sluta? Men med 3 års facit i handen så tycker jag faktiskt att det gått bra hittills. Du var fruktansvärt jobbig och krävande som valp, hysterisk kan man kanska kalla dig. Men vid 1,5 års ålder hände det något. Du kom på att du hade en familj! Och en matte som så gärna ville träna dig och göra roliga saker.   , blev vi ett team - du & jag.


Den 11 oktober 2010 gjorde du eftersöksprovet och du blev godkänd av Polisen i Sundsvall för eftersök och fick därmed ta över det stora ansvaret efter din "storasyster" Puma som härmed fick gå i E-söks pension.

Här nedan en bild på hela härliga eftersöksgänget i Sundsvall. Läs även om oss i kommande nr av Brukshunden. (Exa & jag längst till vänster på bilden)

  

Presentation


Välkommen till TEAM K9 och hunden,vår bästa vän

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Skriv gärna några rader!

Prenumerera

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards