k9

Alla inlägg den 11 april 2011

Av k9 - 11 april 2011 10:11

Jaha, så har vi då gjort vår premiär i freestyle jag och Mix. Vi kallade oss för de gamla, vilket ju stämmer och det syntes på matte men inte en sekund på min kompis Mix. Han studsade och hoppade och sprang runt matte så jag blev alldeeles snurrig, vem som körde vem vet jag inte men jag måste erkänna- VI HADE KUL- och det lät som om publiken hade det oxå.
 

 
Mix har tjatat på mig vareviga dag att vi ska träna mer men matte tog ut sig så mycket att det blev operation veckan efter......nää det var planerat men det har inte blivit någon som helst träning med matte den sista tiden. Men som tur är har mina underbara kamrater i K9 ställt upp och låtit Mix & Phedro tränat räddning en gång i veckan. Ni är undeerbara Tack så mycket. 
Och tack till Bettan, Eva-Lena, Lisabeth och grannen Karin som har ställt upp med promenader till mina älsklingar vad skulle vi ha gjort utan er. Vi tackar er av hela våra hjärtan.
 
Nu är jag på bättringsvägen och har kommit igång litegrann i alla fall, så det finns hopp för att Mix i alla fall ska få träna freestyle men någon fler tävling har jag inte gått med på!!!!!!!!!!!!
 
Om ni vill se och höra vårt framträdande så finns den på min Facebooksida, Mix har gett sin tillåtelse till att visa den han tycker att han kommer till sin rätt där, matte har en annan åsikt om sig själv men som vanligt har jag inget att säga till om.
 
Ha en underbar vår nu kör vi så det ryker..................
 
Kram från Nettan och en superstolt Mix  

Presentation


Välkommen till TEAM K9 och hunden,vår bästa vän

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Skriv gärna några rader!

Prenumerera

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards