k9

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av k9 - 8 maj 2014 09:29

Tänk vad vi längtar efter våren!


Men våren har en förmåga att bli alldeles för kort och intensiv, man glömmer lätt bort att njuta av alla fina vitsippor i jakten på att hinna med allt det andra..


 

Min Exa  


Så mina hundvänner där ute, kom ihåg att njut av livet också! Glöm inte att ta med ryggsäcken med fika på hundträningar och bjud er själva och era hundar på den livskvalitén.


Jag har själv börjat mitt nya liv. Sålt villan efter 31 år, flyttat till stugan på landet och har en förhoppning om att snart få bygga ett nytt mindre mer lättskött hus där jag, maken och våra två schäfrar nu tänker börja vårt nya mer livsnjutande liv. Ett liv som ska innebära mindre måsten och mera relax och avkoppling. Vid 50+ börjar man inse att livet är väldigt kort och går fortare och fortare..


ENJOY LIFE!

 

PÅ GÅNG JUST NU,


Räddningshundkursarna i Sundsvall ska idag 8/5 göra Fystestet och på

lördag den 10/5 är det så dags för Delprov 2.


  Lycka till ALLA!!   


Webmaster/Katarina





Må gott alla!



Presentation


Välkommen till TEAM K9 och hunden,vår bästa vän

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Skriv gärna några rader!

Prenumerera

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards